Продавець Очиститель воды Гиацинт и Аптека косметики Экоматрица розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
358 відгуків
+380 (50) 851-00-16
+380 (97) 863-86-36
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.

Українська косметика існує

Українська косметика існує

"Відвідавши напередодні Нового року безліч косметичних магазинів у пошуках подарунків, мимоволі задаєшся питанням: чому існують розхожі поняття "французька косметика" і "білоруська косметика", а от словосполучення "українська косметика" викликає у всіх подив і посмішку...

 

Багато країн прославилися чимось своїм, особливим: "бельгійський шоколад", "швейцарський сир", "французькі парфуми" та ін. За цими назвами стоять особливі, складні технології виготовлення.

Невже ми як і раніше славимося лише українським салом та горілкою?

 

Чому українська косметика, наприклад, малопомітна на вітринах магазинів навіть у нашій країні?

 

"Насправді українська косметика існує, але її не пускають" на прилавки потужні конкуренти — транснаціональні бренди, — коментує хімік, технолог-розробник косметичних засобів Юлія Гагаріна. — При цьому більшість покупців наївно вважають, що на полицях магазинів — французька або італійська косметика. Насправді у цієї косметики тільки "флер" назви французький, а гроші і акціонери — міжнародні. Наприклад, така марка як Avene або D&G належать Shiseido (корпорації з японським корінням). А Procter & Gamble зі штаб-квартирою в США — володіє японською маркою SK-II і всім відомим Pantene."

 

"Украинские производители косметики развиваются в "боевых условиях" конкуренции с транснациональными компаниями. Оптовый товарооборот парфюмерно-косметической продукции в Украине сегодня составляет 1,2% от общего товарооборота в стране. И только 15,7% товарооборота ПКП составляет продукция, произведенная в Украине (по данным Госстата). Проблема в том, что даже в разгар предновогодней вакханалии, когда полки косметических магазинов резко пустеют, вряд ли много покупателей заглянет в дальние закутки и нижние этажи, где ждет своего покупателя отечественная косметика…"

 

Читати повну статтю в джерелі

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner